-
07 . 17 . 17
Po kolikšnem času od prejetja pošiljke lahko vrnem izdelek?
inPravico imate, da prekličete pogodbo v 14 dneh po prejemu naročila. Za uveljavljanje pravice do preklica morate obvestiti IONEX d.o.o.…
0 -
07 . 17 . 17
Ali lahko spremenim naročilo?
inPri procesiranju naročil smo precej hitri (razen med vikendi in prazniki), da vaše naročilo prejmete čimprej. Vaše naročilo lahko poljubno…
-
07 . 17 . 17
Kje je moje naročilo?
inPo oddaji naročila boste prejeli e-poštno sporočilo, ki bo vsebovalo podatke o sledenju. Prav tako lahko v stik z našo…
-
07 . 12 . 17
Imam vprašanje o mojem naročilu, na koga se lahko obrnem?
inZ nami je enostavno stopiti v stik. Kontaktirate nas lahko preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani (Kontakt) in odgovorili…
-
07 . 12 . 17
Všeč so mi vaši izdelki. Ali dovolite prodajo na debelo (veleprodaja)?
inNaši izdelki so lepo sprejeti v tujini, zato iščemo zastopnike in distributerje za vse države. Če vas zanima več informacij…
-
07 . 12 . 17
Kako se naročim / odjavim od IONEX e-novic?
inČe želite biti na tekočem z novicami, najnovejšimi promocijami in predvsem obveščeni vsem o naših izdelkih se prijavite na naše…
-
07 . 12 . 17
Ali lahko zaprem moj uporabniški račun?
inVaš uporabniški račun lahko zaprete tako, da se obrnete na našo ekipo za pomoč strankam na ionex@ionex.si z naslednjimi informacijami:…
-
07 . 12 . 17
Zakaj se ne morem prijaviti v svoj uporabniški račun?
inPrepričajte se, da ste vnesli pravilno uporabniško ime in geslo za prijavo v svoj račun. Če ste pozabili geslo, kliknite…
-
07 . 12 . 17
Kako spremenim podatke v svojem uporabniškem računu?
inPodatke lahko spremenite tako, da se prijavite. Preprosto kliknite na “Uredi podrobnosti / urejanje naslova”. Na tej strani lahko spremenite…
-
07 . 12 . 17
Kako ponastavim geslo?
inČe se lahko prijavite v svoj račun, izberite »Uredi svoje podatke« in nato izberite polje »Spremeni geslo«. Pojavi se spustni…