Drage stranke,
glede na trenutno okoliščine v zvezi s koronavirusom smo se odločili čimbolj omejiti fizične stike/obiske poslovalnice. Dokler se situacija ne izboljša bi prosili, da naročila opravite preko spletne strani in ne s fizičnim obiskom. Tudi nam ta situacija ni niti najmanj všeč, vendar samo s skupnimi močmi lahko hitreje zajezimo ta problem in izboljšamo splošno stanje.
V dveh priponkah spodaj lahko najdete navodila za higeno kašlja in preprečevanje okužb. Čeprav gre za dokaj osnovna pravila, jih je vedno dobro prebrati in redno prakticirati.
Ostanite zdravi in lep pozdrav!
Zelo sem razočarana nad dejstvom, da ste izdelek znatno podražili, in izkoristili situacijo z COVIDOM 19. Pred “korono” sem razmišljala o nakupu vašega ionizatorja in cena takrat je bila okrog 150 Eur, če se prav spomnim, sedaj pa je 60% dražji%??? V tem času bi ljudje dejansko še bolj potrebovali ta vaš izdelek, vendar je s takšno podražitvijo postal še bolj nedosegljiv širši populaciji ljudi…
Lep pozdrav iz Velenja!
Vesna Kosednar
Pozdravljeni ga. Kosednar,
Popolnoma razumem vaše stališče in izhodiščno reakcijo glede podražitve cen. Žal pa se v tem primeru motite glede širše slike izkoriščanja situacije z covid-19.
Kot prvo, naš dvig cen ionizatorja je izključno direktna posledica konkretnega dviga cen praktično vseh surovin in materialov za ionizator. Če bi pri takšni porasti stroškov pustili enako končno ceno, potem nam praktično nič ne bi ostalo od prodaje. Cilj podjetij naj bi bila rast, ne stagnacija.
Naših ionizatorjev prav tako nikjer nismo specifično oglaševali ali predstavljali kot rešitev za covid. Če bi res izkoristili to situacijo, potem bi skladno s tem oglaševali naše ionizatorje v sklopu te teme, mar ne? Na spletni strani naših izdelkov pa tudi nikjer ne boste našli besed “koronavirus” ali “covid-19”, kot je to naredilo kar nekaj drugih podjetij.
Na tej točki bi še dodal, da ionizatorjev nimamo na zalogi že od aprila, torej preden smo jih podražili. Vedeli smo, da moramo zvišati cene in to smo se odločiti narediti v času ko nimamo zaloge, ravno zato da na ven to ne izpade kot da to počnemo zaradi covida. Glede na to, da zadnje 4 mesece nimamo niti enega ionizatorja na zalogi, bi rekli da smo dobro “izkoristili situacijo s covidom”? Kot npr. vse maske in razkužila, ki so se prodajala z absurdno veliko maržo, pa še to direktno oglaševala za koronavirus. Prednaročila v spletni trgovini smo pa omogočili le ker so kupci prišli sami do nas,in ne obratno.
Ali ioniizator pomaga proti covidu? seveda, ampak to ni in nikoli ne bo glavni fokus naših ionizatorjev. Razumem, da ljudje v tem času še bolj potrebujejo ionizator – zato smo vedno na voljo priti nasproti. Velikokrat imamo popuste, da se pa zmeniti tudi za plačila na več obrokov, v kolikor je ta enkratni znesek 240€ previsok. Naš ionizator vam v 10 letih (minimalna življenjska doba) več kot povrne teh 240€. Porabo energije ima prav tako le 1,6 W in ne uporablja nobenih filtrov ali kaj podobnega – tako da dejansko ne nima dodatnih “skritih” stroškov.
Sicer pa je naš izdelek še vedno kar podcenjen če gledamo širšo konkurenco čistilnikov zraka. Za čistilnike zraka dobre blagovne zname (ionizator je le ena od vrst čistilnikov zraka) , kot je npr.Stadler form, boste pri nas gladko odšteli med 230 in 400€ – in to za aparat ki je tehnično inferioren ionizatorju kar se tiče učinkovitosti čistščenja zraka. Za Dysonove aparate da pa sploh ne govorim kakšne cene imajo.
Upam, da vam je s tem dejanska situacija dviga cen zdaj malo bolj utemeljena. To je bila za nas neizbežna situacija, smolo smo imeli samo zato ker se je časovno prekrivalo s koronavirusom.
Lep pozdrav,
Marko
ekipa IONEX