-
06 . 02 . 17
Ste prejeli vračilo mojega izdelka?
inProsimo dovolite teden dni časa, da se vaša paketna pošiljka vrne na IONEX d.o.o. Po prispetju vam bomo poslali potrditveno…
0 -
06 . 02 . 17
Kako vrnem izdelek?
inČe želite uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, nas morate obvestiti o svoji odločitvi, da odstopite od te pogodbe z…
-
06 . 02 . 17
Lahko zamenjam izdelek?
inMenjave izdelkov niso mogoče, razen v primeru okvar znotraj garancijskega obdobja za posamični izdelek. Za tovrstne menjave je potrebno imeti…
-
06 . 02 . 17
Kakšna je politika vračil podjetja IONEX d.o.o.?
inOdstop od pogodbe pri nakupu izdelkov za osebno higieno (zobne ščetke in krtače za lase) ni možen (jih ni mogoče…
-
06 . 05 . 17
Ali lahko prekličem naročilo?
inPravico imate, da prekličete pogodbo v 14 dneh po prejemu naročila. Za uveljavljanje pravice do preklica morate obvestiti IONEX d.o.o.…
-
06 . 05 . 17
Koliko časa po dobavi/dostavi lahko vrnem izdelek?
inIzdelke (razen tistih za osebno higieno – ščetke, krtače) lahko vrnete v roku 28 dni po dobavi (v 14 dneh…