-
07 . 17 . 17
Ali so informacije o mojem plačilu varne?
inLahko ste prepričani, da je nakupovanje preko spletne strani www.ionex.si varno. Naša spletna stran ima varnostni certifikat SSL, katerega namen…
0 -
07 . 17 . 17
Katere načine plačila omogočate?
inImamo več možnosti plačila (Slovenija): Kreditne in plačilne kartice PayPal Bančno nakazilo na TR (po predračunu, ki vam ga pošlje…
-
07 . 17 . 17
Zakaj ne morem dostopati do oz. naročiti z vašega spletnega mesta?
inOjoj! Žal nam je, da ste naleteli na tehnične težave z našo spletno stranjo. Priporočamo vam, da redno posodabljate vaš…
-
07 . 17 . 17
Zakaj moja koda za popust ne deluje?
inVaša koda: Ali ste pravilno vnesli kodo? Naše kode so občutljive na velike in male črke, poskusite kopirati in prilepiti…
-
07 . 17 . 17
Kako uporabim kodo za popust?
inKo dodate izbrani izdelek v spletno košarico, morate pritisniti “Oglej si košarico”, vnesti kodo za popust v za to določeno polje…
-
07 . 17 . 17
Ali lahko uporabim več kot eno kodo za popust pri mojem naročilu?
inKode za popust se ne seštevajo oz. se ne morejo uporabiti v kombinaciji z drugimi popusti ter akcijami (razen, če…
-
07 . 17 . 17
Zakaj je bilo moje naročilo preklicano?
inNaši izdelki se prodajajo zelo hitro zaradi velikega povpraševanja in občasno predmet, ki ste ga ravnokar naročili, ni več na…
-
07 . 17 . 17
Po kolikšnem času od prejetja pošiljke lahko vrnem izdelek?
inPravico imate, da prekličete pogodbo v 14 dneh po prejemu naročila. Za uveljavljanje pravice do preklica morate obvestiti IONEX d.o.o.…
-
07 . 17 . 17
Ali lahko spremenim naročilo?
inPri procesiranju naročil smo precej hitri (razen med vikendi in prazniki), da vaše naročilo prejmete čimprej. Vaše naročilo lahko poljubno…
-
07 . 17 . 17
Kje je moje naročilo?
inPo oddaji naročila boste prejeli e-poštno sporočilo, ki bo vsebovalo podatke o sledenju. Prav tako lahko v stik z našo…